ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ПО ПОДОЛАННЮ КОНФЛІКТІВ В УМОВАХ ДИТЯЧОГО ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ

  Валентина Бойчук, Михайло Мітіогло (Білгород-Дністровський, Україна) |    Завантажити статтю

Загальна постановка проблеми. В гуманізації сучасної освіти важливим для педагога-вихователя є вміння правильно реагувати на конфліктні ситуації, які виникають особливо часто в тимчасових дитячих колективах в умовах Дитячого оздоровчого табору. Конфліктології, як науці вже йде друге сторіччя. І за цей період вчені розкрили багато закономірностей розвитку конфлікту і керування ним. Конфлікти мають багато областей свого прояву. Але особливо гострі проблеми вони створюють у педагогічній сфері, так як в ній присутня дитина – особистість, що формується. Конфлікт у загальному розумінні це зіткнення, протиріччя. Стикатися можуть цілі, інтереси, позиції, думки і погляди, культури, тощо. Особливо гострими можуть бути такі зіткнення в тимчасовому дитячому колективі оздоровчого табору.