Анотація.Вивчення можливостей мозку для підвищення якості навчання перебуває в центрі уваги педагогічної науки вже багато років. Розвиток цифровізації дав змогу використовувати в дослідженнях спеціальне обладнання, за допомогою якого можна оцінювати і контролювати роботу мозку, розвивати розумові здібності, пізнавальні функції тощо. Нейротехнології стали ефективним засобом, що дає змогу трансформувати освітній процес за рахунок добору спеціального навчального контенту з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Водночас виникає необхідність у конкретизації термінології та визначенні актуальних напрямів досліджень у цій галузі.
НЕЙРОТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Шиян Наталя (Україна, Ізмаїл) | Завантажити статтю