Психологічний та психічний розвиток дітей молодшого шкільного віку є надзвичайно цікавою та важливою темою для розуміння процесів формування особистості. Цей період в житті дитини відзначається інтенсивними змінами у багатьох сферах їхнього життя: від академічних до соціальних. Основним завданням цього віку є адаптація до нового середовища шкільного життя, розвиток ключових навичок і формування стійких психологічних основ. Перехід до школи відкриває нові можливості для дітей молодшого шкільного віку в контексті навчання, соціальних взаємин та самовдосконалення. У цьому періоді вони починають активно взаємодіяти зі світом навколо себе, розвиваючи різноманітні навички та здібності. Дане питання досліджувалося багатьма вченими, зокрема більш активно воно почало вивчатися в пострадянський період. Варто звернути увагу на тих авторів, чиї праці були застосовані в рамках розкриття суті даного питання. Зокрема мова йде про : Білоус О.В., Хомич І., Шевцову Г.Г., Юдіну О.І., Савчина М.В., Василенко Л.П., Дуткевич Т.В.
РОЛЬ ДОРОСЛИХ У ПСИХОЛОГІЧНОМУ ТА ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Микола Мельник (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю