ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  Віктор Стецко, Катерина Фещак (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

Постановка наукової проблеми. Проблема збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління в Україні, особливо гостро постала в останні роки. Якщо проаналізувати показники здоров’я учнів початкової школи з моменту проголошення незалежності України і зараз, то відмічається тенденція до їх різкого зниження. Окрім цього, в нашому суспільстві відбувається процес депопуляції, що характеризується скороченням чисельності населення. Причин на такий стан речей є доволі багато. Розпочнемо з того, що знижується кількість народжуваності. Як наслідок, ми маємо суспільство, в якому є досить багато людей старшого віку, та набагато менше – дітей. А враховуючи те, що саме підростаюче покоління в майбутньому сформує основу трудового потенціалу, то така ситуація буде мати вкрай негативні наслідки для сталого розвитку нашої держави. Реалії сьогодення ставлять перед здоров’ям української нації ряд нових викликів, пов’язаних з пандемією, яка ще більше знизила показники здоров’я підростаючого покоління, та військовою агресією росії проти Української держави, яка щоденно забирає життя молодих українців[2, с. 44].