ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

  Зоя Бондаренко, Наталія Цокур, Ксенія Шевцова (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

Постановка проблеми. Освіта – це єдиний цілеспрямований процес як навчання, так і виховання, що здійснюється в інтересах людини, сім’ї, суспільства й держави. Головним завданням сучасної держави є створення умов для отримання освіти всіма особистостями, їх соціальної реабілітації та отримання можливості бути повноцінним членом суспільства. Зарубіжні країни вже давно мають досвід спільного навчання всіх здобувачів вищої освіти , що дозволяє судити про ефективність такого навчання для соціальної адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров’я.