МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ВЕБ-КВЕСТУ ЯК ЗАСОБУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

  Наталія Винницька, Ольга Кромпащик (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

З огляду на сучасні тенденції в освіті, особливо в початковій школі, варто відзначити перехід на нові державні освітні стандарти. У цих стандартах відкриваються нові можливості для розвитку особистості учня в початкових класах, удосконалюються форми і методи роботи вчителя початкових класів, а також, що важливо, встановлюється зв’язок навчання з реальним життям. Тобто учень сьогодні, поєднуючи шкільні знання та запропонований йому життєвий досвід, здобуває навички, які роблять його знання більш стійкими, конкретизують предметні галузі та сприяють кращому запам’ятовуванню матеріалу. Сьогодні учень ставиться в активну позицію в навчанні, наприклад, за допомогою проектів він може проводити дослідження та спостерігати окремі явища та об’єкти. Усе це сприяє такій організації «виховного процесу, при якому навчальна діяльність матиме активний характер і матиме глибоке особистісне значення для кожного учня» [5, с 225].