Як свідчить шкільна практика, кількість тривожних дітей з кожним роком зростає. Такі діти відрізняються підвищеним занепокоєнням, емоційною нестійкістю та невпевненістю у собі. У реаліях сучасного життя дитині молодшого шкільного віку доводиться стикатися з різними проблемами: активний ритм життя, нові шкільні програми, зайнятість батьків, високі вимоги, зміна соціального статусу та соціального оточення. З початком шкільного життя у дітей з'являються нові обов'язки, на них покладаються великі надії. У результаті у них посилюється почуття тривожності, невідповідності очікуванням оточуючих.
ТРИВОЖНІСТЬ ЯК ПРОЯВ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ УЧНЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Соломія Ілляш, Іванна Кінаш (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю