РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

  Тетяна Павловська-Єжова (Київ, Україна) |    Завантажити статтю

Одним із пріоритетних завдань закладів вищої і передвищої освіти є підготовка фахівця, який швидко адаптовується до умов сьогодення, має емоційну стійкість, критичне мислення, уміє працювати в команді, креативно реагує на динамічні зміни ситуацій, здатен перетворити навчання на цікавий творчий процес. В області культури й мистецтва, зокрема музичного мистецтва, творча особистість займає особливе місце. Я.Гусак-Шкловська зазначає, що музика є могутнім засобом емоційної регуляції людини. У сучасному соціумі музика – одне з найбільш масових явищ. Величезні потоки музичної інформації супроводжують сучасну людину і сприймаються нею як неминучість.[2, с.52].