ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СПЕЦІАЛЬНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ МЕТАЛУРГІЇ

  Лучанінова Ольга, Паленний Денис (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

У добу складних змін у суспільстві, в умовах воєнного стану ще більшої уваги потребують всі ланки національної системи освіти, і для цього є причини: швидка зміна технологій у різних сферах професійної діяльності людини, інформатизація суспільства призводять до того, що освіта втрачає свій разовий характер і набуває ознак неперервного процесу, все більше стає зорієнтованою на реалізацію всесвітньої доктрини «освіти впродовж всієї професійної кар’єри», «ціложиттєвого навчання»; розвиток української економіки на ринкових засадах викликав безробіття, що є загрозою і для молоді з середньою й вищою освітою; світові процеси глобалізації та інтеграції підвищили міграційні процеси, можливості для професійної мобільності людини, а тому сприяють формуванню нового погляду на освіту [1]. Це все певним чином пов’язано з пізнавальною активністю людини, студента, задіяного в освітньому процесі.