Проблема самостійної роботи у працях вітчизняних та зарубіжних педагогів

  Олеся Василꞌєва, (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

Аналіз психолого-педагогічної та методологічної літератури з проблеми організації самостійної роботи в початковій школі показало, що цьому питанню не приділяли особливої уваги вчені, методисти і практикуючі вчителі. Вперше ідею про важливість спеціального керівництва щодо пізнавальної діяльності та самостійності учнів у процесі навчання, зазначає Брода М., обґрунтував грецький філософ Сократ [1; 2]. Він переконаний, що необхідно заздалегідь підготувати завдання та питання. Вчений вперше розробив і перевірив на своїх учнів спеціальний власний метод Сократа посилив пізнавальну самостійність його учнів, він підкреслив евристичну бесіду, побудовану на основі індукційних методів, яка називається Сократівська бесіда. Ми також звертаємося до евристичної бесіди для організації самостійної роботи, для розвитку в учнів самостійної думки.