РУХЛИВІ ІГРИ, ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВАНТАЖЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

  Тетяна Глоба, Гюльджан Рустамова (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

Анотація: У статті розглядаються особливі риси рухливих ігор, як засобу психологічного розвантаження для дітей молодшого шкільного віку. Простежується класифікація сучасних рухливих ігор. Досліджено, що за допомогою рухливих ігор можна активно впливати на процес розвитку фізичних та моральних якостей дітей, керувати їх розвитком. Щоб комплексно займатися формуванням фізичних і паралельно психологічних якостей молодших класів, слід звернути увагу на розвиток швидкості, спритності, витривалості та гнучкості, тобто якостей молодших класів, які найбільш активно розвиваються. У ході дослідження встановлено, що широке використання рухливих ігор є одним із основних засобів покращення морального самопочуття дітей. Дослідження виявили, що систематичне використання гри допомагає розширити мобільність дітей, що перетворюється на необхідні життєві навички та здібності.