Як стверджують науковці, що процес формування здорового способу життя передбачає вирішення таких виховних, розвиваючих та оздоровчих завдань, як-от : • виховання потреби у фізичному вдосконаленні та здоровому способі життя; • формування системи теоретичних знань і практичних навичок в галузі фізичної культури; • забезпечення необхідного рівня професійної готовності майбутніх спеціалістів, що включає фізичну підготовленість, тренованість, працездатність, розвиток професійно-значущих фізичних якостей та психологічних здібностей; • повноцінне використання засобів фізичної культури для профілактики захворювань, збереження і зміцнення здоров’я, оволодіння навичками самоконтролю у процесі фізкультурно-спортивних занять; - залучення студентів до активної фізкультурно-оздоровчої діяльності із засвоєнням цінностей фізичної культури і набуттям досвіду її використання з метою всебічного розвитку особистості.
ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ В СИСТЕМІ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Тарас Кириченко (Переяслав, Україна) | Завантажити статтю