ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ЗДАТНОСТІ ПЛАНУВАТИ ТА УПРАВЛЯТИ ЧАСОМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

  Ольга Лучанінова, Олександр Власенко (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

Здатність планувати та управляти часом сьогодні є чи не найбільш необхідною для студентів, офісних працівників, керівників компаній тощо. Коли ми намагаємося зрозуміти й пояснити, чому різні люди, обставинами життя поставлені в однакові або приблизно однакові умови, досягають різних успіхів, ми звертаємося до поняття здатності. Час невмолимий і невловимий, приборкати його неможливо, а ось навчитися хоч трохи управляти швидкістю виконання певних процесів у часі можна у будь-якому віці.Для цього, наприклад, відповідно до теми нашого дослідження, треба створити педагогічні умови формування у студентів здатності планувати та управляти часом у процесі навчання. Але спочатку з’ясуємо визначення терміну «здатність».