формування у дітей ТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО КРАСИ ПРИРОДИ засобами УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ

  Тамара Андреєва, Оксана Шляхтенко (Янковець) (Переяслав, Україна) |    Завантажити статтю

Сьогодні екологічні ідеї та установки набувають статусу ціннісних домінант у світі, зумовлюють цілі та цінності освітньо-виховного процесу, спрямовують його зміст. У комплексі проблем, пов'язаних з екологічною освітою та вихованням в останній час чітко виокремлюється положення про необхідність формування в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до краси природи. Почуття причетності до природи, здатність до глибоких переживань при спогляданні та творенні її краси та виразності, розвинені в дошкільному віці, є фундаментом екологічної культури особистості.