МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ВИВЧЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВІД ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

  Валентина Гнєдіч (Біла Церква, Україна) |    Завантажити статтю

Невід’ємною складовою соціально-економічного життя суспільства є споживання . Як соціальний феномен воно існувало упродовж історії всього людства. Споживання сьогодні вивчають різні науки (біологічні, економічні та ін.)і його потрібно розглядати у тісному взаємозв’язку з поведінкою людини. Споживачі товарів, послуг, ідей – це люди чи їх групи, а також організації різного масштабу і профілю діяльності, які використовують запропоновані на ринку товари, послуги, інші продукти.