ПРОФІЛАКТИКА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  Вероніка Штибель (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

Останнім часом через нестабільність суспільства все більше посилюються негативні тенденції, що створюють підвищені вимоги до самовизначення та стабільності особистості, а також провокують виникнення девіантної поведінки, яка нерідко спричиняє деградацію та саморуйнування. Саме у підлітковому віці спостерігається найвищий рівень поведінкових розладів. Зміни світогляду, що відбуваються в суспільстві, що розвивається, актуалізують підвищення уваги до підлітків, поведінка яких відхилено від загальноприйнятих норм, що залишили сферу активної життєдіяльності шкільних колективів, які опинилися в стані соціальної ізоляції.