ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  Володимир Ковальчук , Оксана Мельник (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

На сучасному етапі розвитку освіти, особливо на тлі тих реформаційних процесів, які відбуваються в початковій ланці освіти, актуальності набуває проблема формування пізнавального інтересу до навчання в учнів молодшого шкільного віку. Освітня система покликана забезпечити якісно новий рівень загальноосвітньої підготовки учнів. Це актуалізує необхідність принципових змін в організації освітнього процесу, який спрямовується на розвиток конкретних цінностей і необхідних знань та вмінь учнів. А його найважливішим результатом є формування ключових і предметних компетентностей.