У сучасному інформаційному просторі існують різноманітні способи подання інформації. Текстові, аудіо- та відеоматеріали стали невід’ємною частиною життя людини. Майже кожен зараз, маючи смартфон, не лише сприймає інформацію, а й може її створювати. Відеопродукція – найпопулярніший вид подання фактів, оскільки споживач може не лише прочитати чи прослухати новину, а й побачити картинку. Із розвитком жанру та виникненням великої кількості платформ для розміщення матеріалів, популярним став формат відео інтерв’ю. На відміну від часто використовуваних у тележурналістиці інформаційних сюжетів, воно має більший хронометраж, а завдяки можливості викладати матеріали в соціальні мережі – програма може бути не обмежена ефірним часом.
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МОНТАЖУ ОНЛАЙНОВИХ ВІДЕО ІНТЕРВ’Ю
Володимир Вовк, Олена Надточій (Черкаси, Україна) | Завантажити статтю