РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ТЕМИ «МНОГОГРАННИКИ»

  Анастасія Яковенко, Віра Солодченко (Мелітополь, Україна) |    Завантажити статтю

Математична освіта є основою для розвитку інтелектуальної, сучасної, критичномислячої людини та вагомою ланкою загальноосвітньої підготовки молоді. Математика дає змогу осягнути розвиток технологій, економіки, сприймати наукову картину світу і сучасний світогляд. В шкільної освіти ця дисципліна дає змогу розвивати такі важливі розумові якості, як: аналітичні, дедуктивні (здатність до узагальнення), критичні, прогностичні (вміння прогнозувати, мислити на кілька кроків вперед). Вона покращує можливості абстрактного мислення (адже це абстрактна наука), здатність концентруватися, тренує пам’ять і підсилює швидкість мислення. Особливо, при вивченні теми «Многогранники», у учнів старшої школи розвивається просторове мислення, узагальнюється вивчені раніше теми з планіметрії та є надзвичайно широке поле для реалізації практичної спрямованості математичної освіти.