Сучасна українська вища школа проходить через низку складних реформ, пов'язаних із запровадженням європейських стандартів у систему української освіти. Значні зміни відбуваються у напрямку комп'ютеризації освіти, особливо в умовах пандемії covid-19. Крім того, українська система освіти в цілому включена до загального тренду процесу реформ в Україні, пов'язаних з подоланням радянської тоталітарної спадщини та відбудовою вільної та демократичної України. Традиційна інтерпретація ролі викладача пов'язана з тим, що він представляється як монополіст у сфері передачі та розуміння необхідного знання, однак у нових умовах викладач стає дослідником вихователем, консультантом та керівником проектів. Таким чином, підвищується актуальність дослідження педагогічного супроводу студента, створення умов для розвитку його самостійності, вибору своєї освітньої траєкторії та тих предметів, які він хоче вивчати.
ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Крістіна Дженкова (Ізмаїл, Україна) | Завантажити статтю