ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОМПЮТЕРНИХ МОДЕЛЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «ГЕОМЕТРИЧНА ОПТИКА»

  Юлія Ворвуль, Дмитро Спірінцев (Мелітополь, Україна) |    Завантажити статтю

Сучасна стадія розвитку суспільства характеризується цілою низкою особливостей, що висувають нові вимоги до стратегії шкільної та вищої освіти. Одним з орієнтирів сучасної освіти має стати практичнее навчання здобувачів освіти сучасним методам роботи з інформацією. Це, в свою чергу, означає необхідність активного впровадження в навчальний процесс комп’ютерних технологій [1]. Разом з тим, потребують окремого розгляду можливості використання потенціалу інформаційних технологій у системі інтерактивного навчання та визначення перспектив підвищення ефективності його реалізації. Особливе значення, в тому числі в навчанні фізики, набуває експеримент, який є критерієм правильності теоретичної моделі фізичних явищ [2-4]. Впровадження у навчальний процес в сучасній школі таких методів навчання фізики, як комп’ютеризований та віртуальний експеримент, поєднання реального й віртуального експерименту, створює умови для активної пізнавальної і практично зорієнтованої діяльності учнів.