Проблема формування пізнавальних процесів У теорії і практиці педагогічної науки

  Тетяна Суслик (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

Сучасний етап розвитку України ставить перед вищою школою завдання вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Основні вимоги до рівня професійної підготовки фахівців відображено в Законі України “Про освіту”. Усвідомлення цього потребує від викладачів вищої школи якісної підготовки майбутнього вчителя, яка залежить від вирішення основного завдання вищої школи – не лише оволодіння студентами знаннями, вміннями та навичками майбутньої професійної діяльності, а й оволодіння вміннями дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати. Це у свою чергу вимагає розробки нових підходів до навчання та їх впровадження у процес професійної підготовки студентів у вищій школі. Проблема формування пізнавальних процесів у майбутніх учителів у педагогічній теорії і практиці не нова. На всіх етапах розвитку педагогічної думки до неї зверталося багато вчених, педагогів-практиків.