АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЛІД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  Олена Мойсеєнко, Віталій Кропивницький (Івано-Франківськ, Україна) |    Завантажити статтю

Проблема пошуку ринків збуту та клієнтів є неабияк актуальною сьогодні. Не зважаючи на те, що підприємства створюють цілі підрозділи, що займаються збутом продукції та послуг, працівники таких підрозділів часто виконують монотонну роботу, що займає багато часу і, відповідно, потребує значного фінансування, проте значна частина їхніх обов’язків може бути автоматизована, що призведе до підвищення ефективності даних підрозділів. До того ж, на ринку існують такі рішення даної проблеми, як спеціалізовані послуги з пошуку клієнтів, проте, вони мають значні недоліки.