ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  Василь Пилипчук, Вікторія Тхір (Чортків, Україна) |    Завантажити статтю

Студентський вік характеризується як період інтенсивного психічного, особистісного й інтелектуального розвитку. Основні досягнення цього віку пов’язуються дослідниками із входженням молодих людей у різні соціальні групи й засвоєнням ними нових ролей під час взаємодії. Загалом взаємодію як процес характеризують: сукупна діяльність, інформаційний зв’язок, взаємовплив, взаємостосунки та взаєморозуміння. Слід звернути увагу на те, що міжособистісна взаємодія як діалектичний процес представляє собою поєднання двох протилежних тенденцій: з однієї сторони - до співпраці та інтеграції; з іншої сторони – до боротьби та диференціації. Через те результати міжособистісної взаємодії можуть мати різноманітний характер: емоційно-позитивний (солідарність, послаблення напруження, схвалення) та емоційно-негативний (відхилення, напруження, антагонізм) [2, с. 54].