ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЛАКАТУ

  Триндик Лариса Олександрівна Київ, Україна |    Завантажити статтю

Енциклопедичним визначенням поняття плакат є – крупноформатне видання (зазвичай у вигляді малюнка, зображення, яке супроводжується коротким текстом), що виконує завдання наглядної агітації і пропаганди, інформації, реклами, інструктажу чи навчання [1, 124]. Наведена характеристика відносить плакат до тиражованих творів графічного дизайну, ціленаправлена дія якого відбуваєтся шляхом візуального сприйняття. Плакат як продукт графічного дизайну має свої художні властивості, функціональні закономірності та методологію створення. Плакат має дизайнерські характеристики – естетичне навантаження, композицію, графічну майстерність автора, відповідність часовому контексту та документальні якості.