Як відомо, мета фізичного виховання будь-якої людини – те висхідне положення, яке повним обсягом дає вектор направленості та змісту фізичного розвитку людини. Сутність при цьому виходить саме з об’єктивних якостей людини та суспільства. Під час навчання у вищому навчальному закладі процес фізичного виховання має бути побудований таким чином, аби студент був центральною фігурою процесу. Таким чином, процес має відштовхуватися саме від тих викликів та питань, які ставить перед собою студент, уявляючи себе як фізично розвинуту людину – а не тільки від нормативно-педагогічної бази, що використовується в навчальному закладі. Звісно, рівень виховання напряму залежить від фізичного стану індивіда та його потреб – а як наслідок, від цього залежить успіх фізкультурно-спортивної діяльності.
ДО ПИТАННЯ ЗМІНИ ЦІЛЕЙ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ВНЗ
Михайло Карпущенков (Дніпро, Україна) | Завантажити статтю