СТИЛІСТИКА ШРИФТОВОГО ОФОРМЛЕННЯ ДРУКОВАНОЇ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА АУДИТОРІЮ

  Юлія Шмига (Київ, Україна) |    Завантажити статтю

Актуальність дослідження зумовлена застосуванням шрифтового оформлення як одного з ключових засобів рекламного впливу, пов’язаного зі створенням певного образу та емоційного на́строю товару. При створенні реклами з акцентом на візуальний складник максимальний ефект повідомлення досягається за допомогою яскравого зорового образу – шрифту, який доповнює вербальний текст візуальними асоціаціями. Вибір шрифтів для реклами будь-якого товару залежить від багатьох факторів і має враховувати специфіку цільової аудиторії, категорію товару, його ключові цінності та переваги, емоційне навантаження тощо.