ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ МІСТА ЗАСОБАМИ СТІКЕРПАКІВ ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

  Олена Надточій, Діана Тяско (Черкаси, Україна) |    Завантажити статтю

Нині засоби спілкування в Інтернеті постійно розвиваються, а кількість їхніх користувачів зростає. Двадцять років тому стандартне SMS було нормою. Люди поступово доповнювали їх візуальними смайликами, емодзі, GIF-файлами. Зараз в Інтернет-спілкуванні наклейки (стікери)відіграють велику роль, а тому ними не слід нехтувати, вважаючи несерйозними. Стікери  це графічні ілюстрації, що передають настрій, емоції, речення чи фрази. Наклейка може передавати набагато ширший спектр думок та емоцій, ніж звичайне текстове повідомлення. Така візуальна цифрова мова часом фактично замінює текстові діалоги. Самостійно розроблений пакет наклейок стає все більш популярним засобом ідентифікації для сучасних компаній. Це оригінальний рекламний інструмент, який підвищить популярність бренду і, безумовно, підніме настрій.