Сучасні світові тенденції вищої освіти свідчать про посилення уваги до ціннісного ставлення майбутніх фахівців щодо набуття професіоналізму. Суть цих тенденцій полягає в створенні умов для розвитку майбутнього фахівця як яскравої індивідуальності, людини культури, здатної до творчості у вільних формах діяльності, до саморозвитку і самовдосконалення. Психологічна наука плідно працює над пошуком таких механізмів психічного розвитку людини, які б дали їй можливість досягти повної реалізації своєї індивідуальності відповідно до людської сутності, яка моделює свій ціннісний світ й орієнтується на ідеальні зразки людського буття. Особливого значення набуває проблема психологічних основ впливу ціннісно-смислової сфери особистості на становлення майбутнього педагога, формування якостей професіонала в студентської молоді.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ НА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Кириченко Тетяна | Завантажити статтю