ЕМОЦІЙНЕ СПРИЙНЯТТЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПЛАКАТНОЇ ГРАФІКИ В КОНТЕКСТІ ПОЛІТИЧНОГО ВИБОРУ

  Яна Овсяннікова (Київ, Україна) |    Завантажити статтю

Актуальність. Політична сфера завжди була, в тій чи іншій мірі, невід’ємною частиною життя людини. Із самим початком існування демократії, коли звичайна людина отримала право і можливість впливати на політичну ситуацію в соціумі, в якому жила, постало і питання політичного вибору, а також доцільності і шляхів впливу на нього в ту чи іншу сторону. І хоча з ходом історії та перебігом різних історичних епох постійно з’являються та оновлюються його методи, саме канали емоційного сприйняття залишаються одними з найбільш ефективних в контексті поширення ідей, політичного заохочення або ж маніпулювання суспільною політичною думкою.