ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОД У СИСТЕМІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

  Світлана Довгаль (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

Соціально-економічні перетворення, що останнім часом мали місце в Україні, мають прогресивний характер, але породжують численні проблеми, які негативно впливають на фізичний стан населення, зокрема студентської молоді. Важливо зазначити, що фізичний стан та здоров’я населення для будь-якої країни є важливим критерієм її добробуту. Цей показник стає основою для збереження та посилення людського потенціалу. Слід також зазначити, що в існуючих умовах розвитку нашої держави спостерігається збільшення соціального значення фізичної активності в суспільстві та його роль у здоровому способі життя збільшується. Визначено, що фізичні навантаження середнього та високого рівня інтенсивності прямо та опосередковано впливає на збереження та зміцнення здоров'я. У той же час ці дослідження показують, що в Україні лише 20–30% молодих людей регулярно займаються спортом, в той час як в економічно розвинутих країнах ця частка складає близько 60%. При цьому зниження рівня фізичних навантажень у вищих навчальних закладах разом зі збільшенням нервового та емоційного стресу, призводить до погіршення здоров'я [1].