Сучасний етап професійної медичної підготовки характеризується значним збільшенням об’ємів, складності і темпів засвоєння навчального матеріалу, що є наслідком великого інформаційного накопичення в науці. Педагогічна практика медичних вузів ставить викладача перед необхідністю вирішення ряду методичних питань, які пов’язані з підготовкою і проведенням лекцій, практичних та семінарських занять. Сучасний підхід до створення базової системи методичних знань, умінь, навичок викладача медичних вузів має забезпечити: розвиток сучасного медичного мислення; оволодіння психолого-педагогічними основами професійної підготовки спеціаліста медичного профілю; оволодіння сучасними методами і засобами навчання для забезпечення професійної підготовки медичного працівника.
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ
Дмитро Остафійчук, Тетяна Бірюкова (Чернівці, Україна) | Завантажити статтю