РЕАЛІЗАЦІЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  Олена Борзик, Вікторія Сербін (Харків, Україна)  |    Завантажити статтю

Реформування української освітньої парадигми, зокрема початкової ланки, характеризується докорінною модернізацією освітнього процесу у напрямі гуманізації. Як зазначено у Державному стандарті початкової освіти [1], початкова школа, зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, має забезпечувати усебічний розвиток особистості учня/учениці, відповідно до потреб її/його віку та психофізіологічних особливостей; формування компетентностей та соціальних, життєвих навичок. Також, слід зауважити, що ключовими принципами організації освітнього процесу початкової школи нової генерації визначено: презумпцію талановитості дитини; цінність дитинства, радість пізнання, розвиток особистості,  здоровий спосіб життя та безпеку учнів, реалізувати які можна шляхом натхнення учнів на діяльнісне навчання через гру та інші інноваційні активні та інтерактивні технології.