МІЖНАРОДНІ СПОРТИВНІ ЗАХОДИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДІНГУ

  Тетяна Глоба, Максим Мудрак, Вікторія Шихмагомедова (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

За визначенням Всесвітньої організації туризму бренд країни – це сукупність емоційних і раціональних уявлень, що є результатом зіставлення всіх ознак країни, власного досвіду й чуток, які впливають на створення певного образу про неї. Відповідно при згадуванні назви держави (бренда країни) відразу виникає ланцюг асоціацій стосовно цієї країни, наприклад: обіцянки щодо очікуваної стабільності, безпеки, гостинності, привабливості для проживання та відпочинку; врахування накопиченого досвіду; асоціювання з високим рівнем якості й цінності; провокування встановлення тривалих, що ґрунтуються на взаємній довірі, відносин; гарантування збільшення доходів країни.