СЕКСУАЛЬНІСТЬ - ЯК ФЕНОМЕН МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ

  Нахутіна Діана Дмитрівна (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

Стрімкий процес глобалізації та інформатизації неминуче змінюють повсякденне життя людини, все що з давніх віків вважалося сакральним та виключно особистим, в останні пів століття стало здобутком широких мас. У сучасних засобах масової інформації сексуальна тематика широко використовується в рекламі практично всіх видів товарів, відверті сцени є в більшості фільмів, а в Інтернеті не уникнути зустрічі з нав’язливими еротичними рекламними повідомленнями. При цьому інтимні стосунки часто демонструються не лише, як прекрасний момент кохання двох людей, а й в спрощеному, а іноді вульгарному і спотвореному вигляді. Це може вплинути на формування уявлення про норми і правила поведінки, в тому числі, і в сексуальній сфері. Сучасні мас-медіа стали чи не головним дискурсивним полем, в якому відбувається конструювання поняття сексуальності.