Розвиток умінь невербальної комунікації майбутніх вчителів-хормейстерів у процесі фахової підготовки

  Вікторія Гузик, Тетяна Осадча (Одеса, Україна ) |    Завантажити статтю

В сучасних умовах удосконалення освітньо - виховної практики та відродження хорових традицій в Україні актуалізується потреба у творчих особистостях педагогів-музикантів, здатних до продуктивного спілкування з підростаючим поколінням. В ході зростання численних хорових шкільних і студентських фестивалів і конкурсів на різних рівнях, починаючи з аматорських і до професійних, в школах і ЗВО все більше відчувається тенденція відродження інтересу до хорової культури у підростаючого покоління. Така потреба змін у вихованні дітей і юнацтва сприяє поступової зміні ставлення до хорового мистецтва. Це виражається у процесі удосконалення змісту диригентсько-хорових дисциплін під час підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в ЗВО.