ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

  Тетяна Уманець (Ізмаїл, Україна) |    Завантажити статтю

З розвитком туристичного ринку істотним чинником формування споживчих переваг стає наявність реклами для споживчого середовища. Кожен готель намагається створити рекламу, яка буде істотно виділяти його, серед великої кількості конкурентів. Для того, щоб реклама була індивідуальною і неповторною, великі готелі створюють свої рекламні відділи. Тоді, вони можуть бути впевнені, що менеджери і агенти з реклами, будуть зацікавлені в індивідуальності й неповторності реклами. Ті, хто не можуть дозволити собі створення і утримання особового рекламного відділу, замовляють її в рекламних агентствах і вимагають від них розробку та проведення ефективних рекламних компаній та акцій для залучення більшої кількості клієнтів та конкурентоспроможності.