ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА СУЧАСНОМУ ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ

  Наталія Романченко, Анна Ковранська (Київ, Україна) |    Завантажити статтю

Високий рівень конкуренції, загострення нецінових методів конкурентної боротьби, значний ступінь невизначеності та мінливість зовнішнього середовища, періодичні економічні кризи значно впливають на діяльність сучасних фармацевтичних компаній, особливо тих, які діють на ринку безрецептурних лікарських засобів. В таких умовах перед підприємствами гостро постає питання розвитку торгової марки у напрямку формування бренду як стійкої конкурентної переваги, яка дозволяє мінімізувати еластичність попиту за ціною, забезпечити додаткову прибутковість та стабільну позицію на високо конкурентному ринку навіть у мінливому середовищі.