ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

  Світлана Бухальська, Галина Голобош Тамара Онищук, (Рівне, Україна) |    Завантажити статтю

Нові виклики сьогодення вимагають виконання завдань реформування української освіти щодо гуманізації освітнього процесу, що в свою чергу визначає ключові пріоритети виховання – залучення молодої особи до засвоєння набутих людством цінностей;утвердження суспільно значущих норм і правил поведінки особистості; впровадження сучасної методики виховного процесу для реалізації людино творчої функції. За таких умов висуваються особливі вимоги до створення освітнього середовища – забезпечення об’єктивних зовнішніх умов, соціальних об’єктів, ефективності виховного процесу, необхідних для успішного функціонування освіти. Виховний процес – це система умов і впливів становлення особистості, а також можливостей для її розвитку, які містяться в соціальному і просторово-предметному оточенні.