Розвиток інтерпретаційних умінь майбутніх викладачів фортепіано в процесі фахової підготовки

  Лі Хунянь, Тетяна Осадча ( Одеса, Україна) |    Завантажити статтю

Сучасна музично-педагогічна освіта потребує фахівців не тільки добре освічених теоретично, які розуміються у професійних питаннях, але і вміють приймати нестандартні рішення у всіх сферах своєї професійної діяльності. З поміж важливих завдань сучасної вітчизняної музичної педагогіки виокремлюється проблема залучення студентів до художньо-інтерпретаційної роботи над музичними творами. Це один із пріоритетних напрямків професійного становлення музиканта-виконавця. У творчій діяльності студент проявляє здатність до особистісного трактування композиторського задуму, фіксованого у нотному тексті, та його адекватне втілення у звуковиражальних засобах. Тому на перший план фахової підготовки майбутніх викладачів фортепіано висувається проблема формування інтерпретаційних умінь.