ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ Майбутніх учителів музичного мистецтва

  Маргарита Бесчастна, Тетяна Осадча ( Одеса, Україна) |    Завантажити статтю

Політичні й соціально-економічні реформи України зумовлюють удосконалення професійної підготовки фахівців - професіоналів, які володіють низкою особистісних і професійних якостей, необхідних для ефективної реалізації фахової діяльності, зокрема в мистецькій галузі. Підготовка сучасних вчителів музичного мистецтва до професійної діяльності в процесі навчання у вищих педагогічних закладах має здійснюватися як проектування майбутньої музично-педагогічної діяльності. Специфіка музично-педагогічної діяльності в тому, що вона вирішує педагогічні завдання засобами музичного мистецтва. Стосовно до музично-педагогічної освіти це означає необхідность формування професійної компетентністі учителів музичного мистецтва. Тому першорядного значення у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва набуває удосконалення системи вищої освіти на компетентнісній основі ( навідміну від існуючої накопичувальної моделі ), що актуалізує пошук ефективних шляхів досягнення нової мети освітнього процесу – становлення компетентного професіонала через формування в нього професійних компетентностей як основи для створення цілісного образу майбутньої фахової діяльності.