Сьогодні розвиток творчих здібностей є соціальним замовленням суспільства. В умовах сьогодення необхідно змінювати традиційні уявлення про вікові інтелектуальні можливості студентів, шукати резерви їх розумового розвитку усюди, де це можливо. І тому, сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх студентів. Це взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де студент та викладач є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, ефективно сприяє формуванню цінностей, умінь і навичок, створенню атмосфери спільної роботи, взаємодії, дає педагогу можливість стати справжнім лідером студентського колективу. Педагог виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем. Для інтерактивного навчання характерним є набуття навчальних досягнень шляхом упровадження інноваційних технологій, пошуку відповідей на питання: «Як навчати? Як створювати умови?», а не традиційне «Що вивчати?». Такий підхід уже вичерпаний освітньою практикою.
ОПТИМАЛЬНИЙ ВИБІР МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
Світлана Товста (Ірпінь, Україна) | Завантажити статтю