ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ (ОХОРОНА ПРАЦІ)

  Ольга Новак, (Переяслав, Україна) |    Завантажити статтю

Сучасний соціально-економічний розвиток суспільства висуває високі вимоги до підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців освітньої галузі, саме тому одним із основних завдань вищої педагогічної школи є підготовка компетентного фахівця для роботи в сучасній системі освіти, здатного самостійно і творчо вирішувати професійні завдання. Слід зазначити, що компетентність випускника закладу вищої освіти набуває в останні роки все більшої актуальності з огляду на те, що соціальний досвід суспільства постійно трансформується, реконструюється сфера освітніх послуг, зростає рівень вимог соціуму до фахівців, з’являються різноманітні інноваційні школи, авторські педагогічні системи, пріоритетними стають педагогічне проектування та технологізація освітніх процесів. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів професійної освіти (охорона праці) розглядається сьогодні як невід’ємна складова модернізації системи вищої педагогічної освіти, основна мета якої передбачає підготовку освіченого фахівця відповідно до вимог сучасного суспільства, формування необхідних знань, умінь і навичок. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно компетентних педагогів, формування яких триває упродовж усього навчання у закладах вищої освіти.