СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ

  Аліна Охотник (Дніпро, Україна) |    Завантажити статтю

У світі щось змінюється кожного дня. Сучасні цивілізаційні зміни, нові вимоги, що постають перед людьми, все це має найбільший вплив на підростаюче покоління, яке кожного дня отримує безліч інформації, має її обробити, проаналізувати та втілити набуті знання на практиці в майбутньому. Саме в тому, яку інформацію і яким чином отримуватиме дитина, чи буде вона їй цікавою, значущою, чи захоче потім ця дитина продовжувати навчатися протягом всього життя, постійно розвиваючись професійно, та працюючи за обраним напрямком, і полягає увесь зміст навчально-виховного процесу та освіти в цілому. Тільки тоді, коли учні захоплено навчаються, набувають теоретичних і практичних знань, доцільно втілюють свої знання на практиці і все це призводить до позитивних змін у суспільстві –освіту можна вважати якісною. А чи буде вона якісною, залежить від того, наскільки вірно підібраними будуть методи та принципи навчання, як буде організовано навчальний процес, який рівень підготовки матимуть педагоги, та яким чином все це буде відповідати потребам суспільства та орієнтуватися на індивідуальні та загальні особливості сучасних учнів.