ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ

  Анна Танана (Переяслав, Україна) |    Завантажити статтю

Необхідною умовою вступу України у світову економічну спільноту є належний рівень конкурентоспроможності вітчизняної туристичної індустрії на міжнародному туристичному ринку, забезпечення якості національного туристичного продукту, що є неможливим без підвищення якості підготовки фахівців сфери обслуговування. Серед професіоналів індустрії туризму і державних структур посилюється розуміння того, що необхідно гарантувати спеціальну освіту й підготовку фахівців сфери обслуговування для задоволення запитів клієнтів і забезпечення конкурентоспроможності туристичного бізнесу. Тому у сучасному інформаційному суспільстві особливої уваги набула комунікація у професійній діяльності фахівців сфери обслуговування, яка забезпечує вкрай важливу здатність співпрацювати, домовлятися та вирішувати складні науково-технічні та суспільно-культурологічні проблеми. У цьому контексті комунікативна компетентність майбутніх фахівців сфери обслуговування є запорукою реалізації їх потенціалу. Очевидно, що професійна комунікація майбутніх працівників сфери обслуговування є необхідною умовою успіху країни.