ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  С.С.Рашидова, Ірина Каратанас (Ізмаїл, Україна) |    Завантажити статтю

Компетентність в області інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) є однією з пріоритетних цілей сьогоднішньої освіти. Можливість її формування безпосередньо пов’язана з активною діяльністю школяра в інформаційному комп’ютерному середовищі. Використання інформаційних та комунікаційних технологій в навчальному процесі є актуальною проблемою сучасної шкільної освіти. Найважливіша мета початкової освіти – створення міцного фундаменту для подальшої освіти, розвиток умінь самостійно управляти своєю навчальною діяльністю. Це передбачає не тільки освоєння опорних знань і умінь, а й розвиток здатності до співпраці та рефлексії. Інформатика, виступаючи в ролі шкільного предмета, що формує інформаційну грамотність школярів і їх готовність до інформаційної діяльності як інструменту соціальної активності громадян, об’єднує всі шкільні предмети на основі інформаційної діяльності, що пронизує предметні навчальні активності дітей в школі і вдома.