Вплив медіаполітики на формування сприйняття державної політики та образу лідерів громадськістю

  Амалія Ільянова (Київ, Україна)  |    Завантажити статтю

У даному дослідженні лаконічно викладено результати попередніх досліджень що стосуються сучасних методів комунікації, підбору кадрів та формування успішної команди управлінців вищої категорії, також запропоновано результати та висновки науково-практичного експерименту. Ми акцентуємо на тому, що методи роботи з кадрами та нестандартні форми примноження людських ресурсів можливі за злагодженої комунікаційної форми та наявного потенціалу націй. Вивчаючи досвід країн колишнього СРСР можемо спостерігати подібність підходів щодо формування команди уряду. Тема успішної компетентної ланки керівників державою надзвичайно актуальна. Питання конструювання майбутнього значно глибша ніж короткотривала активність у ЗМІ окремих спікерів. Пропонуючи висновки та рекомендації ми звертаємося до напрацювань присвячених психологічному аспекту комунікацій, взаємодії ЗМІ з політикумом, прозорість формування команди й відкритість у підходах щодо призначення фахівців на відповідальні посади. Медіаполітика має колосальний вплив на формування масової свідомості.