ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПЕРЕД СПОЖИВАЧАМИ

  Владислав Гаркуша (Вінниця, Україна) |    Завантажити статтю

На практиці поширеними є ситуації, коли протягом гарантійного строку мобільний телефон, побутова техніка, інші придбані товари виходять з ладу і споживачі, звертаючись з гарантійними вимогами, наражаються на проблеми та перешкоди. Продавці, переважно, відправляють споживачів до сервісних центрів, які знаходять масу причин, щоб відмовити в гарантійному ремонті, трактуючи законодавство про захист прав споживачів на свій розсуд, або включають в квитанції про прийом товару на ремонт формулювання, на зразок: «Термін ремонту збільшується в разі відсутності запчастин до 30 або 60 діб».