Сучасна педагогічна освіта поступово переорієнтовується з когнітивно-зорієнтованої моделі підготовки фахівців на особистісно зорієнтовану, побудовану на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії, партнерства, співпраці всіх учасників освітнього процесу. Про це свідчать положення Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, нові редакції закону України «Про вищу освіту» [3], у яких передбачається її докорінна перебудова, що забезпечить урахування безперервних змін у розвитку сучасного суспільства, буде гнучкою до створення освітнього простору, сприятливого для формування особистості та компетентного фахівця.
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Андрій Литвин (Переяслав-Хмельницький, Україна) | Завантажити статтю