ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНСТРУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ДІТЕЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  Дора Іванова, Галина Дімова (Ізмаїл, Україна) |    Завантажити статтю

Кращий спосіб зробити дітей успішними – це розкрити і розвинути їх здібності, зробити їх щасливими, впевненими у собі. Важливим чинником успішної соціалізації особистості є вміння взаємодіяти з оточуючими, будувати партнерські стосунки в соціумі. Створення комфортного освітнього середовища для кожної дитини є одним із пріоритетів Нової української школи, яка ґрунтується на ідеях педагогіки партнерства, співпраці вчителів, батьків та дітей на засадах взаємної довіри й поваги [1, с. 15]. Таке середовище допомагають створити цінності та принципи педагогіки партнерства, які покладено в основу стандарту освіти, оновленої системи професійного розвитку вчителя, сучасної державної освітньої та кадрової політики (відбір та оцінювання педагогів). Особливо важливим є формування дружніх взаємин між учнями в умовах інклюзивного навчання.